Welcome KP

Posted: July 17, 2011 in 2011 Semester 1

Selamat datang Kerinting Putih ke dunia maya.

Blog ini dicipta untuk memuatkan segala yang berkaitan dengan pembelajaran ku di UiTM, Shah Alam. Aku ambil Diploma Pengajian Perniagaan (BM111), bukan sepenuh masa tapi Pengajian Luar Kampus (PLK). Sekarang ni aku di semester 1 sessi 2011/2012. Baru je daftar hujung bulan 5 hari tu.

Aku ambil 4 kursus semester ni, dah ni je yang diwajibkan ambil.

BEL120

CTU101

MAT112

MGT162

Tengok, kod-kod semua subjek pun aku dah ingat, mana taknya itu yang diulang setiap masa. Haha… Kalau ikutkan hati mau je aku amik 10 subjek terus, biar dalam 2 tahun terus siap diploma, dan lepas tu boleh teruskan ke peringkat ijazah lak. Pastu… ? Hehe…

Orait, mari mulakan langkah pertama !

Comments
  1. eyiezinc says:

    hi KP, menarik ngan blog u ni… u dak BM erk? i budak AM… i ambil AM110 DPA… hope leh share cara study… MGT162 n MAT112 u sem 1 ye? i MGT162 sem 3, MAT112 laks sem 2..

  2. tira says:

    Hai…
    u x amik akaun ke (ACC106)
    i mase part 1 dulu ade…
    nape u x ade???
    anyway…
    i student uitm kedah..DBS/BM111

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s