Payah sungguh ke MGT162?

Posted: July 19, 2011 in 2011 Semester 1

Kebelakangan ni, semenjak nak ada ujian pertama utk MGT162 dan MAT112, ramai antara kami yang nampaknya menghadapi kesulitan untuk membuat persediaan. Ramai yang melahirkan kegusaran mereka di Facebook dan tak tinggal juga di i-class. Aku tidak terkecuali, subjek MGT162 terasa sukar untuk ditawan dan dijinakkan.

Aku cuba buat nota sendiri, errr…. mind map sebenarnya, semalam dah cuba buat sedikit nota ringkas berdasarkan satu program yang diberi nama xmind. Ok jugak, bila dah buat tu, terasa jugaklah boleh faham sikit-sikit. Tapi, setakat ni baru chapter 1 je la, yang akan masuk dalam ujian nanti hingga chapter 3. Maknanya ada 2 chapter lagi aku kena habiskan menjelang Sabtu, 23 Julai ni…. boleh ke?

 

 

Takpe, malam ni aku sambung buat nota utk MGT162 nih, mintak-mintaklah terang hati aku untuk faham apa yang aku baca, untuk senang jawan soalan dalam ujian Sabtu ni nanti. Insyaallah.

 

 

Comments
  1. syirah says:

    chapter 3 ade x

    • cty says:

      salam saya bru sem 1 boleh x nk beli buku dari awak

      • KP says:

        Welcome to my blog.

        Saya suka simpan buku-buku sem2 lepas, boleh buat rujukan untuk sem2 akan datang. Jadi, maaflah, tak dapat nak jual buku tersebut.

        InED tak bagi buku ke? Masa sem 1 dulu, saya dapat semua modul/buku teks untuk setiap subjek.

Leave a Reply

