[5] Things to do before 20th August

Posted: August 14, 2011 in 2011 Semester 1

I actually have so many things to do right now. There are a few assignments and test that I need to prepare and get myself ready, they are:

CTU101: Essay and Tafsira Yasin, and test on this 20th.

BEL120: Fuh, there is nothing to be done at the moment.

MAT112: Assignment 3 and Test 2, due 20th .

MGT162: Assignment, to do April and Oct 2007 papers.

I planned to settle CTU101 things first, and then followed by MGT assignment. Only then I’ll do the rest. Fuhhh..

 

Comments
  1. iela says:

    Salam, saudara saya nk tanye sikit la Tafsiran surah yassin tu mcm mane yer? boleh kongsi dengan saya x mcm mane nk buat saya baru 1 seminar serius semua xfaham lagik.

    kalo boleh email kat saya iela_syamila@yahoo.com tq

  2. Salam. Tafsiran yasin tu lebih kurang macam ni. Perlu pilih beberapa ayat dari surah yasin, yang telah ditetapkan oleh pensyarah. Dari situ perlu tuliskan semula ayat yang dipilih, makna ayat-ayat tersebut, dan kemudian perlu dapatkan pengajaran atau makna tersirat (kalau tak silap) dari ayat-ayat yang telah dipilih tadi. Begitu rasanya. Tak pasti sangat, sebab dah lebih kurang setahun masa ambil subjek ni.🙂

  3. iela says:

    oooh mcm tu ye saya dah faham sikit sebanyak, ada jugak saya google, cume yela dah lame tingalkan alam persekolahan ni semuakan tu yg blur sikit..Saya dapt assign. ni dr Ustazah Kamariah die ade suruh buat Tafsiran yassin ayat 1-40 tu yg tengah pening mcm mane nk buat.
    btw thanks yer

    • KP says:

      Oh, Ustazah Kamariah. Saya pun dulu beliau jugak yang ajar. Seronok belajar dengan pensyarah ni, tak lokek ilmu dan markah.

Leave a Reply

