Assignment 1 ACC115

Posted: January 28, 2012 in 2011 Semester 2
Tags:

Wah, pastas sungguh masa berlalu, diam tak diam, pejam celik, pegi kerja balik kerja, tidur makan minum… dah nak kena hadir untuk seminar ke-4 dalam semester 2 ni, esok. Fuhhhh…

Setakat ni, hanya assignment 1 subjek ACC115 yang kena hantar esok. Aku dah buat soalan 1, yang mana kena sediakan jurnal daripada akaun-akaun yang disenaraikan. Agak senang. Soalan 2 pula, kena buat akaun pula untuk jurnal-jurnal yang telah disediakan. Aku dah buat setengah jalan, lepas tu tak pasti camana nak balance off kan akaun, Tanya Mr Kam kat i-class tapi nampaknya dia dah lama tak masuk ke sana. Aku tak puas hati, mesej dia malam tadi, minta dia tengokkan i-class. Pagi ni semak balik i-class, dia tak respond apa pun lagi. Adoii aii…

Esok dah nak kena hantar assignment ni, nak tak nak aku siap kan je lah semampu aku. Aku  rasa betul dah, cuma tak yakin. Insyaallah, boleh score assignment ni.🙂

Leave a Reply

