Bila perasaan malas melanda

Posted: February 27, 2012 in 2011 Semester 2


Hari Jumaat ni ada kelas malam MKT243 lagi. Aku kena prepare, baca nota yang ada dalam manual dan buku Lamb untuk jawab soalan test 2 pada malam tu nanti. Tapi entah kenapa, perasaan malas mengusai diri ketika ini. Plan tadi nak buat peta minda, jadi nampak secara keseluhan perkara yang berkaitan dengan topik yang diulangkaji. Bagi aku, senang camni. Senang nak ingat.

Sekarang ni, untuk tidak membuang masa yang ada, tinggal 15 hari je lagi sebelum peperiksaan bermula, aku kena buat sesuatu yang lain. Kalau malas baca buku, aku nak buat latihan subjek lain. Kalau semester ni, dah takde subjek lain dah yang perlu buat latihan, dan ianya adalah subjek ACC115.

Takpelah, dari buang masa buat perkara lain, baik aku buat soalan tahun lepas untuk akaun. Mudah-mudahan, senang hati masa jawab soalan periksa nanti. Insyaallah…đŸ™‚

Leave a Reply

