Mesej #UITM.STUDENT

Posted: May 31, 2012 in 2011 Semester 2
Tags:

Tak tahu apa yang terjadi, akhir-akhir ini selalu dapat mesej kat henpon, macam bawah ni:

#UITM.STUDENT : Selamat pagi kepada semua pelajar UiTM.. Semoga hari ini lebih baik dari semalam. UiTM dihatiku. Sahol Hamid

Bukan mesej sebenarnya, ia macam notification. Ia tak masuk ke inbox henpon, cuma dipaparkan kat muka depan. Tak boleh reply, cuma boleh pilih “OK” je untuk hilangkannya. Dah cuba juga tanya rakan-rakan seperjuangan lain, kat Facebook dan nampaknya hanya aku sorang je yang dapat mesej camni. Kenapa eh?

Masa terima mesej ni tak tentu. Adakalanya siang, malam, pagi, petang… memang tak tentu. Kadang-kadang, masa nak tidur pun, mesej ni masuk jugak. Ingatkan ada sapa-sapa yang hantar mesej, tapi mesej ini rupanya. Adakalanya, bila terlalu kerap terima, macam mengganggu pun iye jugak.

Nak kata aku subscribe ke mana-mana perkhidmatan yang ditawarkan oleh UiTM, takde lah pulak. Nak kata aku langgan kata-kata indah, penyeri suasana, takde jugak. Aku memang tak biasa langgan apa jua servis yang disediakan oleh Maxis atau apa jua rangkaian perkhidmatan lain.

Ada jugak yang memberi pandangan, mungkin kena virus… jangan lah.🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s