Tugasan mingguan ACC116

Posted: July 26, 2012 in 2012 Semester 3
Tags:

Alhamdulillah. selesai pun segala tugasan mingguan yang perlu aku buat kat i-class untuk subjek ACC116. Baru je post tugasan yang ke-7 sekejap tadi kat i-class. Alang-alang dah berjaga ni, dan tak lama lagi nak sahur, aku teruskan je buat apa yang ada dan alhamdulillah selesai.

Untuk subjek ini, Puan Y memang konsisten. Beliau akan meletakkan tugasan atau perbincangan mingguan kat i-class tanpa tertinggal satu pun setiap minggu. Maknanya, minggu ni dah minggu ke-7 pembelajaran dan beliau telah pun letak 7 tugasan. Mula-mula agak penat jugak nak ikut. Yelah banyak tu, 7 tugasan untuk setiap subjek maka akan ada 28 tugasan untuk keempat-empat subjek yang aku ambil dalam semester 3 ni. Nasib baiklah tugasan untuk subjek lain tidak sekerap ACC116, maka kurang sikitlah jumlah tugasan, kurang dari 28.🙂

Orait, masa untuk buat kerja untuk subjek lain pulak. Untuk ECO162, banyak yang aku tertinggal, tak terbuat lagi. Kena buat jugak ni. Go go KP !

Comments
  1. tukie says:

    nota2 acc116 ada x?

  2. KP says:

    Nota dari buku teks (manual) dah lengkap dah. Kalau nak nota tambahan lagi… rajin betul ni.🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s