Jadual kuiz, test, assignment

Posted: January 10, 2013 in 2012 Semester 4

Assalamualaikum…

Terasa benar masa semakin singkat sekarang ni. Sedar tak sedar, pejam celik mata, bangun tidur, pergi balik kerja, dah pun 10hb Januari 2013. 10 hari lagi, ada seminar ke-3 pulak. Fuh… kalau difikirkan sangat, memang terasa beban di bahu ni.

Nak tak nak, kena senaraikan apa yang perlu dibuat dan disiapkan, menjelang seminar ke-3 nanti. Tak nak ada yang tertinggal, nak hantar semua quiz, assignment pada masanya. Tambahan pulak, kena juga sediakan diri untuk test 1 QMT181.

Bawah ni, sedikit rumusan untuk perkara yang aku cuba ingatkan diri sendiri. Banyak kan?

Jadual Quiz Test S4

Untuk INS312, tak pasti lagi bila tarikh untuk segala kuiz, assignment dan test. Tiada apa berita lagi dari Puan. Yang paling banyak setakat ni adalah ECO211, ada je sesuatu yang perlu dihantar setiap seminar. Huhu…

Utk BMD101, fuh memang meremang bulu roma memikirkan banyaknya benda yang perlu diselesaikan. Bercakap dalam bahasa mandarin, sesuatu yang baru buat aku, memerlukan kefahaman tentang perkataan, susunan ayat. Aku perlu berusaha lebih lagi. Kalau ikut kemampuan sekarang, tak tahulah gred apa yang aku dapat.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s