Cuti 2 bulan

Posted: April 30, 2013 in 2012 Semester 4
Tags:

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Lama sungguh rasanya tidak post apa-apa di blog ini sejak habis periksa 9hb April yang lalu. Alhamdulillah, selesai sudah segala tugas pembelajaran untuk semester 4. Sekarang ini sedang bercuti dalam jangkamasa 2 bulan. Lama jugak tu. Baru hari ni rasa berkesempatan untuk menulis lagi. Sebelum ini agak sibuk dengan rutin harian – bekerja dan keluarga.

Tak lama lagi, dijangka dalam 10hb Mei 2013, keputusan untuk semester lepas akan keluar. Memang kebiasaan pihak UiTM untuk keluarkan keputusan tersebut pada hari Jumaat. Sebelum ni pun sama jugak, takde hari lain dah, melainkan hari Jumaat. Mungkin sempena mengambil keberkatan hari Jumaat itu sendiri. Tak lama lagi tu, hari ni dah 30hb April, lebih kurang 10 hari sahaja lagi. Isk isk…

Aku rasa, aku macam nak peram keputusan tu lama sikit, lebih lama dari yang aku buat pada semester lepas. Apa yang aku maksudkan dengan peram adalah – aku tak mahu lihat keputusan tersebut pada hari ianya dikeluarkan. Aku akan tengok pada hari yang lain, mungkin Sabtu, atau Ahad kot. Kalau semester lepas, aku dapat peram sehari je.

Kenapa aku peram? Mungkin ada yang bertanya begitu. Ntah, aku takde jawapan yang khusus. Mungkin sebab nak ‘surprise’ kan diri sendiri. Mungkin juga sebab nak tengok keputusan kawan-kawan yang lain dulu. Mungkin aku tak yakin… banyak jugaklah sebab lain. Hmm….

Leave a Reply

