Exam MGT300

Posted: October 5, 2013 in 2013 Semester 5
Tags:

Assalamualaikum dan salam sejahtera…

Pada 1hb Oktober yang lepas aku telah menjawab soalan periksa MGT300. Fuh.. Memang terasa payahnya. Tak tahulah kenapa. Mungkin soalan yang diberi memang betul – betul susah. Atau… Mungkin aku sendiri yang tidak sedia. Entahlah… Sudah nya.. Aku hanya menjawab mengikut kemampuan aku sahaja.

Bahagian A tentang true and false, ok. Aku agak yakin dengan jawapan aku. Bahagian B, soalan objektif pun okay jugak. Bahagian C, 5 soalan esei yang boleh pilih 2. Tak berapa yakin dengan jawapan aku. Bahagian D, pun aku tak yakin. Pada amnya sepatutnya soalan ini senang je. Kenapa ntah aku susah sangat nak jawab. Dah belek berulang kali pun tak dapat – dapat fikir apa lah jawapannya.😦

Keluar dari dewan periksa, aku sembang dengan Fizal. Kami bercerita tentang driver of SCM. Aku katakan yang aku jawab dengan menerangkan tentang 4 perkara iaitu SC partners, strategy bla bla bla… Fizal kata salah. Sepatutnya ia adalah tentang speed, competitive bla bla bla.. Aduh… Terasa begitu kecewa sekali. Kat situ pun dah hilang 10 markah camtu je.😦

Terasa down lah jugak. Berapa lah agaknya markah yang aku dapat nanti? Nak dapat tinggi macam tak boleh je.

KP 780

Leave a Reply

