Jadual periksa semester Mac 2014 dah keluar

Posted: February 26, 2014 in 2013 Semester 6
Tags: ,

Assalamualaikum…

Semalam, teringat nak semak jadual periksa semester 6 ni. Saje cek tengok kat dalam Student Portal UiTM, memang dah ada… Oh ohh… Rasanya minggu lepas semak kat tempat yang sama, takde lagi jadual ni. Tup tup semalam dah ada. Macam tak betul je tarikh ia diletakkan –  14 Feb tu. Hehe..

Jadual periksa S6

Secara ringkasnya, ini adalah jadual exam saya:

MGT340 – 27 Mac, 2.15 petang

FIN242 – 2 April, 2.15 petang

MGT321 – 5 April, 9.00 pagi

MKT310 – 10 April, 9.00 pagi

Periksa untuk 3 subjek pertama, jaraknya dekat. Cuma beberapa hari sahaja gap. Bolehlah tu, daripada selang sehari je. Untuk MKT310  sahaja yang jaraknya agak jauh dengan yang lain, 5 hari selepas itu. Legalah sikit, ada banyak masa untuk ulangkaji, alhamdulillah…

Dah cuba juga cari tempat periksa, tapi setakat ini belum diletakkan lagi.

Boleh klik sini untuk terus tengok jadual periksa tersebut.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s