Semester 6: seminar 5

Posted: March 5, 2014 in 2013 Semester 6
Tags:

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Pada hari Ahad 23 Februari yang lepas, berlalulah sudah seminar ke-5 untuk semester 6 ini. Sekejap sahaja dah 5 seminar. Tinggal lagi 2 kali sahaja lagi untuk berjumpa dengan pensyarah, sebelum periksa.

Sebelah pagi, Puan Zubaidah untuk kelas OB mengajar seperti biasa, sebelum memberikan kami ujian 2 kemudiannya. Selepas itu, kelas HR pula. 2 hari sebelumnya, En Anuar meminta kami membawa draft untuk tugasan individu masing-masing. Malam sebelumnya penat juga memerah otak untuk menyediakan apa yang patut, sebab aku memang tak sedia apa pun lagi. Tapi, mengingatkan pesanan yang mengatakan markah akan ditolak, aku cuba jugalah untuk nuat draft yang diminta.

Semasa kelas, memang ramai juga yang tak bawa draft masing-masing. Cuma beberapa orang je yang ada, termasuk Siti Aminah yang dah siap. Fuh, cepat sungguh dia buat.

Selepas makan tengahari, kelas PR pula. Puan Zarith memberikan semula kertas ujian 1 yang telah disemak. Seorang demi seorang dipanggil. Ada yang tersenyum sumbing melihat markah yang diterima. Tiba giliran aku, aku ke depan dan Puan Zarith ucapkan tahniah kepada aku. Aku tak sangka, tinggi juga markah yang aku dapat, alhamdulillah. Aku cuma kurang satu markah dari 50 markah yang diperuntukkan. Tak sia-sia aku baca, siapkan mind map tempohari.

Selepas itu kelas Finance pula. En. Faizal menerangkan kandungan bab EIR pada kami. Macam biasa, lepas tu kami diminta buat satu contoh soalan peperiksaan tahun sebelumnya.

Leave a Reply

