Merdeka & Raya

Posted: July 18, 2015 in 2015 Merdeka
Tags:

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada yang sudi lawat blog ntah apa hape ntah aku nih.🙂

Aku sekarang ni memang dah betul-betul merdeka. Dah lepas segalanya untuk diploma in business study. Periksa dah abis, keputusan dah dapat. Sekarang ni rilek je. Hehe.. Alhamdulillah.

Hari ni hari raya Aidilfitri yang ke-2, tahun 2015 @ 1436H. Aku masih kat kampung, sejak pagi semalam. Minggu depan hari Selasa akan balik semula ke rumah di Bandar Saujana Putra, Selangor. Anak-anak akan kembali bersekolah pada hari Rabu. Seminggu juga pihak sekolah beri untuk cuti hari raya.

Lama dah rasanya aku tak tulis apa-apa kat blog ni. Entri terakhir sebelum yang ini, pada bulan Mac yang lepas. Sekarang bulan Julai. Maknanya dah lebih kurang 4 bulan blog ni sebegini. Huhu…

Aku berhajat nak update keputusan periksa final semester 8. Insyaallah, dalam masa terdekat ni, aku publish.

KP @ P780.

Leave a Reply

