Selesai periksa semester 7

Posted: October 18, 2014 in 2014 Semester 7

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada semua yang sudi baca blog ini.

Alhamdulillah, saya dah selesai menjawab kesemua 4 kertas periksa semester ini. Kertas pertama ialah International Business iaitu ada 3hb Oktober. Kertas kedua ialah Investment Management pada 9hb Oktober. Kertas ketiga ialah Business Communication pada 11hb Oktober dan kertas terakhir ialah Operations Management pada 16hb Oktober yang lepas.

Terasa lapang dada, tenang fikiran bila dah selesai segalanya untuk semester ini. Tak perlu lagi berjaga malam menyiapkan tugasan. Tak perlu lagi bangun awal menyiapkan diri untuk peperiksaan. Alhamdulillah… Lepas ni bolehlah tumpukan perhatian sepenuhnya pada kerja dan keluarga.

Kalau ikut pada kalendar UiTM, keputusan peperiksaan akan diumumkan pada 12hb November nanti. Sedikit lewat kali ini berbanding tahun lepas. Pada tahun lepas, keputusan diumumkan dalam awal bulan 11 kalau tak silap. Kali ini seminggu lewat.

Jika segalanya berjalan lancar, saya lulus kesemua 4 kertas pada semester ini. Hanya tinggal 3 lagi baki kertas yang akan perlu diambil pada semester 8 nanti. Yep, tinggal lagi satu semester untuk diploma pengurusan pengajian yang saya ambil. Insyaallah, semoga Allah permudahkan segala urusan saya.

Ini sahaja update untuk kali ini, setelah sekian lama menyepi. šŸ™‚

KP @ P780.

Leave a comment